fbpx

POZABLJENO UPORABNIŠKO IME ALI GESLO?

USTVARI RAČUN

  • Vse naše pakete brezplačno dostavlja Pošte Slovenije.
  • V primeru plačila po povzetju z gotovino (oz. s plačilno kartico, kjer pošta to omogoča) pri dostavi na dom si Pošta Slovenije zaračuna strošek plačila po povzetju v znesku 0,81 €.
  • Pošiljko je možno prevzeti osebno na izbrani lokaciji ali pa jo v vašem imenu prevzame vaš pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik.
  • V primeru izbrane dostave na bencinski postaji Petrol, si slednji za vročanje paketov in obdelavo odkupnine zaračuna od 0,85 € do 1,15 € (0,85 € za prevzem pošiljke, ki je plačana vnaprej oziroma 1,15 € za prevzem pošiljke z odkupnino).
  • Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam bo Pošta Slovenije poslala sporočilo z navodili, kje lahko paket prevzamete oz. koga lahko kontaktirate, da vam paket ponovno dostavijo.
  • Po oddaji spletnega naročila, sprememba načina dostave ali prevzema artikla ni več mogoča.
  • Pri odpremi naših paketov se v največji meri trudimo, da pošiljke posredujemo dostavni službi Pošte Slovenije še isti dan, kadar so naročila oddana do 17. ure. Med vikendi in prazniki bodo paketi oddani naslednji delovni dan.
  • Pošta Slovenije v večini primerov dostavi pošiljke naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

Vse naše pakete Vam na območju Slovenije dostavimo brezplačno.

Naš pogodbeni dostavljavec paketov je Pošta Slovenije.

V primeru da pri prevzemu naše pošiljke opazite, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana oz. v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko pri Pošti Slovenije vložite zahtevek za odškodnino. Slednje storite na način, da vsebnost pošiljke skupaj z embalažo prinesete na pošto, nemudoma ko opazite poškodbo ali odtujeno vsebino pošiljke. To lahko storite najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti oz. preko spleta je treba izpolniti zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije bo obravnavan in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali pošlje nov oz. manjkajoč artikel. Verjamemo, da bomo skupaj s Pošto Slovenije poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

NA VRH