V primeru da pri prevzemu naše pošiljke opazite, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana oz. v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko pri Pošti Slovenije vložite zahtevek za odškodnino. Slednje storite na način, da vsebnost pošiljke skupaj z embalažo prinesete na pošto, nemudoma ko opazite poškodbo ali odtujeno vsebino pošiljke. To lahko storite najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti oz. preko spleta je treba izpolniti zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije bo obravnavan in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali pošlje nov oz. manjkajoč artikel. Verjamemo, da bomo skupaj s Pošto Slovenije poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.