Nakup v spletni trgovini Centella.si je enostaven in varen. Vstopna stran je izhodišče za vaš nakup ali brskanje po ostalih vsebinah, kot so članki, novice in ostale informacije.
Začetek nakupa
Na strani spletne trgovine Centella.si boste našli več možnih orodij za opravljanje nakupa:
- iskalnik, kamor vpišete ključno besedo - iskani izdelek (npr.: Krema)
- seznam oddelkov trgovine na vrhu spletne strani: Obraz, Telo, Sončenje, Moški... S postavitvijo miške na želeno območje se odprejo nadaljnji razdelki, ki so še nadalje razdeljeni, kar omogoča ožanje nabora izdelkov v nadaljevanju. S klikom na razdelek se ta odpre in vidite lahko vsebovane izdelke in tudi levi izbirni seznam, po katerem se lahko premikate na dva načina: Izbira po kategoriji npr.: telo>oblikovanje postave> izdelki iz te skupine ali pa izbira po učinku, ki izdelke razporeja po njihovem učinku npr.: občutljiva koža.
Na spodnjem delu vstopne strani najdete izdelke, ki jih želimo zaradi njihovih lastnosti še posebej izpostaviti.
Najden izdelek
Podstran z izbranim izdelkom je zadnja postaja pred dodajanjem izdelka v košarico. Vsebuje mnogo informacij, s katerimi si lahko pomagate pri odločitvi ali nadaljevanju nakupovanja v spletni trgovini. Pod imenom izdelka je naveden kratek opis, ki največkrat vsebuje povzetek celotnega opisa izdelka, ter sliko izdelka, ki jo lahko povečate. Ob sliki oziroma pod kratkim opisom je navedeno pakiranje in cena izdelka ter morebitna akcijska cena. Veliki gumb pod ceno izdelka je namenjen dodajanju izdelka v vašo košarico.
Izdelku je dodan tudi opis, ki predstavi glavne značilnosti izdelka. V primeru daljšega opisa je potrebno za njegov prikaz uporabiti gumb "Več".
Pod opisom izdelka se nahaja nekaj sorodnih oziroma podobnih izdelkov izbranega izdelka, ki vam večinoma ponuja alternativno ali komplementarno ponudbo.
Na desni strani v podstrani izdelka je na voljo informacija o dobavljivosti izdelka. Najpogosteje bo izdelek poslan še isti dan, v zelo redkih primerih pa je čas dobave nekoliko daljši.
Dodajanje v košarico, izbor načina dostave in načina plačila
Izdelke lahko v košarico dodate kjerkoli v spletni trgovini se izdelek pojavi. To naredite s klikom na košarico ob izdelku ali s klikom na gumb "Dodaj v košarico". Ko dodate izdelke v košarico lahko nadaljujete z nakupom. Količino izbranega izdelka lahko spremenite proti koncu nakupa, v povzetku nakupa.
Stanje vaše košarice lahko tekom nakupa spremljate v "Košarici" v zgornjem desnem kotu strani, kjer je izpisana količina izdelkov v košarici in vrednost nakupa, prav tako tam enostavno odstranite izdelke iz košarice s klikom na koš ob izdelku. Tam tudi sklenete vaš nakup s premikom na blagajno ali pa bolj podrobno pregledate vsebino Vaše košarice.
S klikom "Zaključi nakup" oziroma dodajanjem izdelka v košarico najprej pregledate nabor izdelkov, spremenite količino izdelkov ali pa določen izdelek odstranite (pri artiklu vnesete količino nič in spodaj kliknete na »posodobi košarico«. Ko vam vsebina košarice ustreza, s klikom na "Zaključi nakup" v naslednjem koraku:
- Izberete naslov za dostavo ali dodate nov naslov za dostavo,
- Oddate svoj komentar oziroma dodatna navodila k naročilu,
- Izberete način plačila - po povzetju, po predračunu ali preko storitve Paypal. V tem koraku lahko uveljavite tudi morebitne kupone za popust,
- Zaključite nakup s pregledom vašega naročila in klikom na gumb "Zaključi naročilo" na koncu povzetka nakupa. V primeru, da bi želeli kaj spremeniti spremeniti se lahko pomaknete en korak nazaj v košarico in opravite željene spremembe.
Vaše naročilo bo s tem oddano. Zanj bomo poskrbeli takoj oziroma v najkrajšem možnem času ter z največjo skrbjo. Ker so zadovoljne stranke naša velika vrednota, se bomo za vsako od njih v največji meri potrudili v celotnem postopku naročila - od Vašega vstopa na stran spletne trgovine Centella.si do trenutka, ko boste prejeli vaš paket!
Z oddajo naročila se tudi strinjate s pogoji poslovanja. Vaše naročilo gre potem skozi naslednje faze:
NAROČILO SPREJETO Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranemu kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o vsebini naročila (razen če kupuje kot gost). Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. Z oddajo naročila, kupec hkrati potrjuje, da je prebral pogoje poslovanja in da se z njimi strinja.
NAROČILO V PRIPRAVI naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik sprejme naročilo in ga pregleda (pri izbranem načinu plačila preko bančnega nakazila ali storitve PAYPAL, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo po prejetem plačilu). Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktira preko elektronske pošte. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba daljša od dogovorjenega roka in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne-dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
BLAGO ODPREMLJENO Ponudnik v dogovorjenem roku ( 2 do 5 delovnih dni) blago pripravi in odpošlje na naslov za dostavo, kupca pa o tem obvesti z elektronskim sporočilom, s tem je prodajna pogodba sklenjena in zaključena.